Måndag hela dagen lång...

Det är inte sant hur fort helgerna går nuförtiden...*puh*
Idag är de veckans första dag iaf.Sista februari,känns rätt bra ändå.Vi närmar oss våren nu med stormsteg!! =)Me like!
Jag har jobbat helgen lång.I lördags var resten av familjen hemma hos Bjerlemo/Sörensen i hopp om att tjejerna ska bli smittade med vattkoppor.Än så länge har inga prickar synats,men hoppas hoppas...
Hemma blev de lördagsmys och melodifestival som även denna gång,enligt mig,var så himla kasst...Blää...
Söndagen var Nattis på bowlingkalas,malin i klassen fyllde år.Kul!
Efter kalaset besökte vi ikea.handlade lådor till garderoben i hallen och en hylla till sovrummet,där jag vill ha kort på oss alla i svart vitt=) Finfint!
Tjejerna är lämnade på varsitt håll.Jag dricker morronkaffe och ska snart hoppa in i duschen.Tänkte fixa lite med skåp i köket,få se om man orkar...=)Ganska skönt att bara slippa göra något såhär på morran.Inte stressa.=)

Jag önskar er en fab måndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0