Fredagsmys

Tänk att de är fredag idag igen!!! Wii,jag brukar vara ledig just denna fredagen men ska jobba idag för februari e så kort månad,annars får jag inte mina timmar.
Jobbar helgen med,de blir kul.Vi har schlagertema då.Kom och shoppa!
Natten har varit jobbig.Felicia har grinat till och från och klagat först på magen sen munnen och sedan örat.
Jag försökte ge henne alvedon flera gånger men till slut tog hon på sked när K gick upp.
Sedan somnade hon.Hon verkade trött idag så hon kanske sover lite middag hos Annette.Vore bra!
Själv känner jag mig krasslig i halsen och fryser hela tiden,orkar verkligen inte bli sjuk,men inget stoppar mig,igår kväll traskade jag till kiosken och handlade en stoooor chocklad bit,halstabletter och cola=)
Och nu ska jag klämma i mig en semla=)Jag e ju sjuk,då får man äta gött=) hehe

Jag och lilltjejen ska snart gå till dagmamman.
Idag är de rått ute,och snön ligger kvar men de är slask,sådär jobbig slask man blir pisseblöt av=(
Imon ska N på kalas på lek och buslandet.Skoj!
Och ikväll är det fredagmyyyyys!

Bjuder på en härlig sommarbild!!! Denna dag var det 33 grader varmt=) Längtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0