Uppdatering...


Stora badtjejen älskar att bada.Tur att vi har en bautastor pool i bräcke=) Snart simmar hon nog oxå vår stora skatt.


Tredje tanden åkte av oxå.Ännu två lösa återstår.


Universums underbaraste goaste 3,5åring!!!


O snyggaste morsan,haha,skoja bara...


Häromdagen lånade vi en prins.Det var supermysigt och vi hann med massa kul som leklandet,grilla,bada i poolen i bräcke och åka upp till stora berget,ramberget!




Pappsen passade på att ta sig en powernap medans barnen lekte så fint på Leklandet.


Underbaraste småungarna som finns!! Vad vi älskar er!!!!!!!


Vi grillade/lagade til en rejäl lyxmiddag när vi kom hem från leklandet,och hungriga var vi allihopa...


Lördagen spenderade min familj ute i skogen och letandes efter svamp.Lillsessan hittade massor.Som ni vet,ni som känner mig,så är inte skog och sånt min grej=).Jag stannde hemma  och fick lite egentid.Men typiskt så hade K tagit med sig både mina och hans nycklar så jag kom inte så långt.Had eiofs kunnat låsa dörren och stängt altan dörren och tagit min powerwalk.Jag hade inte ens kaffe hemma så snacka om att jag var glad den dagen,haha.
Fick mitt kaffe sen på kvällen och lite kinamat så kvällen vart räddad.=)


Tjejerna tykcte de va kul i skogen och leta svamp=)




Lite kantareller hittades de allt=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0