Muffins och regn!

Fy vilket väder vi fått! Kan ju som så säga att hösten e verkligen här.Regn och rusk och kallt..brrr... Jag går runt och tänder levande ljus överallt.Jag älskar ljus! Det vet ni,ni som känner mig:)

Igår var jag och lilltjejen lediga men vi hämtade N när skolan var slut.Sedan åkte vi ner till Coop och köpte lite mat och gjorde dumlemuffins när vi kom hem.Det blev ganska kladdigt men tjejerna tyckte de var kul.
Felicia gillade mest smeten och dumlen såklart:)
Det blev en tidig nattning för oss alla.
Tisdagen har inneburit jobb,skola och dagmamma.Jobbet gick fort,var en del att göra.Imon har vi inventering,sådära kul men ett måste.
Hela familjen sover och jag tänkte se en film,om jag orkar...:) Vad tror ni?Jag tippar att jag sover innan kl22:)Vad tippar DU?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0