Gjort om hemma lite och full upp hela veckan ut!

Huah!! Vad mycket jag har haft att göra,hehe,men ack´så kul!
Fick ju för mig att måla om lilltoan,när vi sen skulle handla den gråa färgen fick vi för oss att även måla en ful vit vägg i vrummet svart. O den blev kanonfin!! Igår kväll tog jag fram allt orange och wow säger jag!!=)
Lilltoan behöver en ny hylla,vill inte ha kvar bautastora skåpet vi hade innan.
Ska måla svart i badrummet med,där väggarna är vita och måla även skåpsluckorna.Blir lite piff piff då!:)

Igår passade vi Jacob hela dagen.Hans dagmamma har semester än så vi ställde upp.Han e ju så snäll.Vi hämtade sen Joel kl 14 på dagis och åkte till Ikea.O jag köpte mig en mini laptop!!=) En alldeles egen!! :)
Så nu måste jag lära mig den oxå.
Idag fyller Joel 4år! GRATTIS!!! På söndag blir kalaset.Blir nog att leta efter present idag.
Imorgon ska vi hämta Enya från fritids så tjejerna kan leka lite.På kvällen e det träff i Mullängen.
Fredag ska vi passa grannkillen,Alex,en stund tills hans farmor kommer.Dagis har ju studiedag.O på kvällen ska jag och Jenny ut och partaja!!:)Lördagen ligger  jag i sängen hela dagen,haha.
Söndag kalas och måndag börjar skolan och jag börjar jobba på tisdag...Det var den sommaren...


Vi lekte mannekäng med mina kläder...


Jäkla slipande det var på väggen,suck,men nu kan den äntligen målas!


Söte Jacob kom tidigt..








Så här leker vi,grejer överallt...










Sjätte tanden drog Nattis ut igår,hon ser så rolig ut nu!


Vårt snygga vrum! Vad tycker ni? Ska leta på andra gardiner bara med öglor på.





Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkligen kul att läsa din blogg Annika!! Tack för hjälpen med Jacob!

Kram

2011-08-18 @ 08:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0