Tiden räcker verkligen inte till...

Man behöver vila/sova oxå.Kom hem från jobbet för ett tag sen.kenta och lilltjejen hade redan somnat på soffan.nattis kikade lite dator.Det blev en snabb sväng att välja kläder för morrondagen och lite kramar och pussar.Stressad att hon ska sova.Klockan va ändå halv 9 och hon ska upp 07.
Nu sover hon iaf så sött=) Hela huset sover förutom jag.jag har massa att göra,men jag tänker inte göra ett skit ikväll.Ikväll ska jag ha egen tid,fixa lite naglar,ta mask,plocka ögonbryn,raka ben,ja såna saker som inte finns tid till längre.jag känner mig stressad varje dag...Jag behöver ett nytt jobb,så jag hinner med allt jag vill göra,som att umgås med min familj.
Nu är jag långledig snart igen men känner mig stressad över de att den helgen kommer gå så fort och så äre jobb igen,ja och ni vet...*Pust*
Imon jobbar jag kvällen,igen,*suck* men jag hoppas på mycket partyfolk imon så de kommer bli skojj!
Och så är de ju fredagsmys och Max-ätardag imon! *längtar*=)
Hittade en supersöt klänning till lillisen idag med,få se vad fröken tycker om den imon.
Nä,nu ska jag sluta tjattra här och ha min alldeles egna stund i lugn och ro.
Den är guld värd!!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Tanja

Ja visst e de så att egentid e guldvärt, man får ta vara på de när tillfällen ges. Kram

2011-04-29 @ 08:59:24
URL: http://tresmatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0