Shopping lördag!

Vi tog bussen in till Backaplan i lördags.Pappsen jobbade över så vi passade på att spendera lite pengar ist=)
Min kära mor hämtade sedan Felicia därifrån så jag och N kunde kolla ifred. Tack snälla mamma!
Vi hittade lite smått och gott men mest nöjd blev jag med mina nya skor=) Vad tycks!??*Me love kilklack*
Så himla lätta och sköna!=)


Nattis hittade uggs till henne och lillasyster för ynka 99kr på H&m,de fick varsitt par.



Efteråt åkte vi till bräcke och jag rotade i mammas&pappas vind och hittade massa gamla ytterkläder som N haft till Felicia.Flera overaller,jackor och överdragsbyxor,skitbra!

Dagen slutade med mys hemma.Nattis sov över i bräcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0