Sommar&Sol

Äntligen har vi fått sommar i Götteborg! Och jag älskar den!!=)
Felicia lider väl av värmen,de förstår man ju.Tjejerna har semester nu.DE skulle vart på dagis nästa vecka med men min mamma ska ha dem ist=)skönt de,bli lite bortskämda,hehe
Jag ska jobba 2 veckor till och sedan ska jag njuta av min 5 veckor långa semester! Wiii!!!
Kenta börjar sin en vecka före mig.
Vi trivs fortfarande himlans bra i backatorp.Vi har fått utemöbler nu med Tack mamma och pappa!
Myspys att äta ute oså.
Imorgon är vi alla lediga och jag jobbar inte förrens på tisdag igen.Det blir bad på stranden imon och hoppas kunna uppdatera med lite bilder med.
Nu ska jag njuta av mitt vin och sedan nana litegrann.

Godnatt kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0