Semester

Nu har tjejerna semester.Va till dagsi idag och sa hejdå och hämta sakerna.Så nu är det adjöss med tuve och hej hej backatorp=)
Det var lite ledsamt att säga hejdå.Tjejerna hade köpt fina blommor och varson after eight chocklad och det var väldigt uppskattat=) Kul!
Vi åkte sedan till bräcke och va där hela dagen.Vi åt pizza och åkte sedan en sväng till ikea.
Jag fick även sålt felicias reseäng emellan.Gillar blocket=)hehe
Nu sover tjejerna och ny jobbdag väntar mig imon*huah* Ledig igen nästa måndag och snart är semestern här för mig med=)
Wiii,nu ska jag fixa lite inför imon.Mamma kommer imon bitti hit och sedan får vi se vad de hittar på-

Godnatt kärt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0