Bra seg idag

*hua* E helt utsliten idag,jag e inte van att vara uppe så sent.=)
Igår var vi bjudna till vår gamle chef på middag,vi va 4tjejjer.Bjöds på oerhört god mat(hoppas jag får receptet snart)=),sällskap och dricka såklart=)En supermysig lägenhet hade hon med.
Jag fick skjuts hem av Christines kille,*tackar och bugar* ,var nog hemma strax innan halv2.
Det blev en del vin hemma hos henne så man var bra seg när man kom hem,haha.
Somnade ganska snart men sedan kom våra båda snarkande ungar så jag trippade in i N:s säng och fortsatte där.
På morgonen blev jag väckt 10.15 till frukost,färska baguetter i ugnen och kaffe mums=)
Nä,jag ger upp,behöver kaffe nu och vila lite till,haha,hårt liv=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0