Jag som trodde allt var över...

K ringde mig på jobbet halv8 och sa att han skulle hämta upp mig eftersom hans mamma var hemma hos oss.
Strax efter ringer N och säger att F spyr...trodde hon skojade först men de gjorde hon inte,3ggr,i soffan och mattan i hallen.
Jävla dagis säger jag bara,K hämtade mig och vi hann mysa lite i soffan och då ska hon spy igen men vi hinner till toan denna gång.Nu sover hon och har inte spytt på en timme,hoppas de inte blir mer...
Jag orkar verkligen inte med detta spyande mer....Stackars lilla sessan....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch, stackars er! Här är en till med vinterkräksjukan! :(

/Kram Hanna

2010-02-17 @ 16:55:32
Postat av: Anonym

Jaa,fy den sjukan e inte kul=(

2010-02-18 @ 21:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0