^^Familjemysdag^^

Îdag har vi alla vart lediga.Haft en riktig mysig dag till största delen.
När vi vaknade och gjorde oss klara åkte vi mot torslanda och bushuset2.Det var helt ok,lite barn och ljudnivån var bra så man kune både töänka och prata=)
barnen tyckte de va skitskoj,Felicia gillade rutschkanan bäst och N var som en´klättrande  apa=)
Vi fikade pannkisar och ¨åkte sen till bräcke en stund.Nattis fick leka lite med Elin.
Vi åkte hemåt och stannade till vid coop för att köpa med middag hem.F somnade i bilen så vi stannade kvar och när K och N kom tebax var bilen helt död,gick inte att starta=(
Så vi fick ringa in pappa så han fick komma med batteri men bilen ville inte funka ändå=(
Vi åkte med honom till bräcke och gjorde lite mat där medans K och pappa försökte bogsera bilen till bräcke.
Den får stå där över natten och se imon vad som är felet=(typiskt...Min snälla mor körde hem oss sedan och hemma blev det familjen annorlunda oc hnu sover alla.
Jag har infört nya sängrutiner from igår=) att natta barnen i sina sängar,de har gått jättebra dessa två kvällar.F ligger kvar och somnar ca efter en 20min och jag sitter på golvet bredvid=)
Igår somnade N med i sin säng men ikväll gick hon med sin pappa till stora sängen.
Vi ska upp tidigt imon.Chefen är sjuk oc ringde imorses  och frågade om jag kunde jobba heldag,vad gör man inte för pengar.hahahaa,nävars,så jag ställde upp.Lång dag så jag nehöver allt min skönhetssömn nu=)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0