Mysmorgon

Idag är det fredag,igen...och om en vecka är det juleafton=)
Vi är lediga idag.Jag vabbade igår för N spydde i förrgår morses.Vi inskaffade oss en snygg julgran igår och storhandlade mat.Hann med att umgås i bräcke med.På kvällen blev det julmys med att pynta granen.Den blev jättefiiin i år! =)Vi köpte en metallicsilver gran i år.
Idag vaknade vi faktiskt kvart i tio=0,fick nästan panik att vi sovit hela dagen.Det var så mycket inplanerat denna dag så vi ska bara vara hemma nu tills pappsen kommer hem.Sedan ska vi överraska tjejerna med att åka till Liseberg.
Vi har gjort klart pepparkakshuset idag med och jag har precis duschat.
ja,och klockan är halv2,haha,de har nog inte hänt på minst 7år att jag duschat kl halv 2 och bara gått i pyjamas hela morran=)
Ganska skönt ändå.Imorgon ska jag jobba,eller ska jobba fram till 23 nu och sedan ledig under jul.Ska bli skönt att bara vara och umgås.
Nu blir de lite bilder från vår morgon.

Våra underbara sessor!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0