Home Sweet Home

Nu är vi äntligen hemma i kalla sverige igen, efter 2 veckor i varma finland.
Vi hade verkligen tur med vädret alla dagar.Över 30grader varje dag,snacka om rena utlandet=)
Vi hann nästan hälsa på alla släktingar med,kanonbra!
Först åkter vi till min nmoster och sov över en natt och sedan åkte vi norrut.Vi hade otur att ac:n pajade oxå så de var väldigt varmt i bilen men de givk ovanligt bra med barnen med att resa så långt.
Vi har badat massor varje dag och njutit av skogslivet,hehe=)
Vi stannade även till hos min faster i Heinola några nätter innan vi tog båten över till sverige igen.
Barnen hade kul,ja bilderna får väl tala sitt=)Allt som allt åkte vi 340mil bil.Gött !=)
Vi saknar värmen!!

Fullt upp med packningen.

Vi äter frukost på båten.Två av mina hjärtan!

Fullt ös i bollhavet  Uppe på däck.

Tur att de finns barnhörnor på båten   SEdan drack vi goda drinkar i baren



Nu åker vi norrut  Moster,min guddotter och kusin Mia var med.

Vildingen Wille  Alla barnen samlade

Mor och dotter  Rastar barnen i Jyväskylä=)

Mycket vatten måste man dricka när de är varmt

Its feeling hot hot  Mosters fina stuga vi bodde i



MIn lilla LYdia och jag  

Mostrar x2 

In the city  




Sysslingarna leker  Morfars gamla fina Morris

Heinola City   Allt va tråkigt för denna lilla dam=)   Huomenta! Godmorgon!

Ansiktsmålning

Dancing-time på båten  Ville Viking underhöll

<<Softar på nattklubben>>











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0