Imorgon börjar jobbet då

Efter nästan 2 års mammaledighet.Hallå,vart har tiden tagit vägen??Helt sjukt att ha vart hemma så länge...
Men imon börjar jag jobba iaf,ska bli skönt att få bli"vuxen" igen,hehe,ja ni förstår att vara "Annika" och inte mamma hela tiden,umgås med andra vuxna och vara social=)Jag längtar faktiskt.=)
Men såklart kommer det kännas konstigt att inte få se sessorna hela tiden och så mycket=(
Börjar 13 imon och stänger 20.15 så det är ok för en första dag=)

Idag har vi firat vår älsklingspappa som fyllt hela 28år,jössses.
Jag träffade Jessica på Bplan för att hitta en liten present till han,sedan när vi e inne på Coop och handlar ringer han och jag tänkte med en gång att nu e han sjuk igen,ont i huvudet o allt.
Han kände sig helt konstig och trött och skulle åka hem.Jag sa till han igår att han skulle stanna hemma och vila,att ha ont i huvet e inget att leka med.Men envis som han e ska han till jobbet.
Fick skjuts med av Jessica och hann in och slå in hans present och sedan hämta tjejerna och då kom K med och hans mamma.
Vi gick hem och han kändes konstig,helt låg,jag tror han har gått in i väggen.Och hoppas de inte går för långt som att f psykiska problem,så nu får man hålla han under kontroll.Jobbigt...
Det blev kaffe och presenter och senare dök oxå Jenny&Joel upp för fika och bus.
Barnen leker så fint och tokar sig,riktiga godingar alla tre=) Puss på er!
De åkte hem efter ett tag och vi fick lugn&ro=) K&N åkte och köpte pizza sedan och vi åt och sedan blev det nattning av kidsen.

 Hörs imon då,kram


Kommentarer
Postat av: Leena

Moi!



Kuulostaa vähän pelottavalta nuo Kentan migreenikohtaukset. Toivottavasti Kenta voi pian paremmin :) Terveisiä koko perheelle!



t. Leena

2009-09-07 @ 21:53:15
Postat av: ¤Evaneseè



Han får ta de lugnt och hålla sig hemma ett par dagar ;)

Hälsa och gratta!



Kramiz

2009-09-08 @ 22:28:24
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0