Fredagsmys!

Herregud vad dagarna och veckorna går fort.Nu är det fredag,igen.
Och snart är det ul.Mysigt! Jag verkligen älskar julen.Gjorde de inte innan men nu när man har barn är de så himla mysigt.Julshoppa och julpynta och ljus och mys överallt=) Me like!Slå in julklappr och ha julmusik i bakgrunden,myyys!

Idag är det jobb för mig och dagis för tjejerna.Lämnade tjejerna 10 och de hade dans och sång på N:s avdelning så alla barnen var där.Mysigt!
Kallt är det oxå idag.Jag behöver verkligen hitta en ny vinteracka.jag har sett en snygg men den är för dyr för min budget just nu=(
Är långledig nu helgen och måndag,kanske hittar en jacka då.
Ikväll är det fredagsmys! och imon blir det nog lite bus eller godis-bus för N=)
Nä,får göra mig klar nu och åka mot jobbet snart=)

Ha en mysig fredag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0