Bröllop&Dop

I lördags var det dans på schemat på morgonen.Vi lämnade N på dansen och på 30min åkte vi och stressade till Backaplan och skulle köpa kläder till bröllopet som var senare och present till Robin som skulle döpas.
Vi sprang som dårar men som tur visste jag vad jag var ute efter så det gick kalasbra,och F satt så snällt i sin vagn.=)
Hem och hämta grejjer vi skulle ha med och sedan åkte vi till bräcke.Barnen skulle bli hämtade från festen senare så vi kunde festa vidare=)
Vi sov över alla i bräcke sedan.
Dopet och bröllopet gick bra,ingen som svimmade eller sa fel=)haha.O stackars brudgum fick inte kyssa bruden,tror prästen missade det=)
Efteråt blev det fest och mat och massa dricka=)o gratis e ju alltid bäst,eller hur!?!
Vi drack,dansade och tjötade och det var nog längesen man hade så kul.=9Himlans lyckat.Men,det blir ju vad man gör det till=)
Mamma kom sedan och hämtade barnen vid halv 8 och N var så lessen och lipade.Hon är i nån mammig period nu,bara mamma och helst bara " min mamma",men hon hade lugnat ner sig i bräcke sen.
Vi tog taxi hem vid 1 tiden tror jag.
Lite bilder,blev lite i dåligt kvalite men iaf=)




Kommentarer
Postat av: sandra

fina bilder på brölopet ni var på

2009-10-05 @ 06:49:13
URL: http://www.hanssonfamily.se
Postat av: Jenny

Hej gumman!

Tur att någon uppdaterar sin blogg!!

hejja dig!

Hoppas att ni mår bra idag!!

Kram

2009-10-05 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0