Knasig måndag

Denna dag har verkligen vart helt upp och ner.
Började dagen med att gå upp vid 9 för att tvätta kl10.Vi gjorde oss klara och gick till tvättstugan.Sedan ringer mobilen och bossen ringer från jobbet och är sjuk och undrar om jag kan stänga.Suck,de va bara att ställa upp.
Jag brukar boka tvätt3 och vi va där 9.57 och dörren till tvät3 var öppen så vi gick in oc började tvätta.Tänkte inte mer på det.Vi gick hem och sedan skulle vi ner igen för att hänga upp tvätten så ser jag att jag bokat tvätt2 och i tvätt3 ligger vår tvätt och vi kommer inte in.hahaha,sa jag bara.
Hur sjutton skulle vi göra nu?Va helt säker att jag bokat trean.Fick iaf ringa akut,där stod vi sedan i ca 40min och väntade om de skulle komma nån till trean men nej,de va en massa folk som skulle boka tid och helt plötsligt ser jag att någon avbokat tiden på trean där vår tvätt var.Jag gick förbi alla och sa  ursäkta jag måste ta denna tid,vår tvätt är därinne och vi har gjort fel.Lättad som jag blev,nu hade vi två rum och det gick ju bra att tvätta allt då=)
Hädanefter ska jag boka sena tider när K är hemma.
Vi åkte sedan till  Bplan för att möta upp Jessica somvi inte träffat på år och dar.Vi käkade buffen på Coop och snackade och sedan köpte tjejerna en sen fars dags present,en fisketidning och duschcreme.
Fort hem och ge F mat,sedan kom farmor så jag kunde åka och jobba 3timmar.
Blev skitförkyld så fort jag kom till jobbet.Vi har det skitkallt där.brrr... mkt kläder imon ja.
K hämtade mig sedan och hemma var det Ullared för full rulle.
Nu ska vi sova,imorgon blir det dagis och jobb igen.Och hoppas den dagen börjar bättre.

Kommentarer
Postat av: ¤Evaneseè



Skönt att de löste sig med tvätten ;)



Mmmm, det är svårt med vaccinet, usch! Ena stunden vill vi ta de, ja till barnen, skit samma om ja blir dålig, ja inte så dålig så att jag inte kan ta hand om dem ;) men viktigast är för dem. Men fan, man vet inte vad de är för skit som sprutas in. Känner du många som ska ta det?



Kram

2009-11-10 @ 16:36:09
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: zatu

Hej gumman =)

Tänkte bara säga att jag e tbax i bloggvärlden om du vill läsa hehe.. kramis

2009-11-11 @ 16:47:28
URL: http://zatuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0