Allt i allo dag

Lördag idag,shit vad dagarna går fort.=)
Idag har det vart dans först på morran.N fick ha med sig kompis idag och hon hade med sig Olivia men stackars Olivia vågad einte in och dansa sedan när alla hae kommit=(så vi satt utanför och tjötade så länge.Det va sista gången dans ,nästa helg är det uppvisning då=)
Efter dansen kom vi hem och gjorde oss klara och åkte till Backaplan.Jag skulle ha ny jacka och lite kläder tills kvällen.
Vi beställde oxå en Acrobat fåtölj som vi får v48=)Jättefräck och passar vårt vardagsrum fint.Det fanns så himla mycket fint på chilli men vi måste flytta först innan man vill handla ngt sådant=)
Jag hittade en  ny jacka iaf=)Jihuu,den jag egentligen ville ha fanns inte i min strl så de blev en längre everest parka=)
Efter åkte vi till bräcke och stannade en stund och sedan hem och göra sig klar.
Ikväll ska vi till hard rock med jobbet.Vi ska bowla och käka för en tjej slutar=)Hon vet inget så et blir en överraskning=)
N åkte till liseberg med sin farmor och F och K ska mysa hemma=)
Nu måste jag iväg,hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0