Storm!

Jag HATAR verkligen nuförtiden när det blåser.Håret far och flyger åt alla håll,massa svordomar kommer ur mun,håret fastnar i läppglanser mm..hehe...
Idag har det verkligen blåst rejält.
Imorses kom N in runt halv7 tiden och snyftade och frågad emig vad det var med hennes öga.
De var helt igenvarat,nej tänkte jag...inte sånt skit nu.
Torka bort de med ljummet vaten sen och det var svullet och rött.Hon fick vara hemma från dagis,
De hade tydligen ögoninflammation där så inte konstigt...Hon har gått med K:s Armani brillor hela dagen för att slippa blåst i ögat=)Sötisen!
Jag och tjejerna tog oss en tur till Backaplan iaf.Lite nya leksaker inhandlades,jag fick ett snyggt linne,tjejerna varsin Hello Kitty pyjamas,strumpor och hårspännen som på konstigt vis alltid försvinner...Ja ni vet,ni som har tjejer,Förbrukningsvaror brukar jag kalla de när kunderna på jobbet nämner det,så sant så!
Vi hamnade sedan i Bräcke och köpte oss pizza.Vi blev inte långvariga ute,som sagt,de blåste storm!!
Nu e vi hemma i stöket igen=),Felicia ligger och gosas i soffan.Nattis och Kenta åkte iväg och storhandlade.
Fick idag mina kläder som jag beställt från Tradera med,tog himlans lång tid men men,fint fint!Helt nytt var allt såklart=)
Nu ska jag se lite på tv och mysa med lilla sessan innan hon somnar

Och ett stort Grattis till Jenny&Stefan på deras födelsedag!De är syskon och födda på samma dag men med 7års mellanrum,lite komiskt va=)

Massa hugs!

Kommentarer
Postat av: »» Design By Diva ««



Mmm, håret blir helt förstört ;)

Hur är det med nattis öga?

2009-05-28 @ 08:28:40
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0