Seg dag!

idag har det verkligen vart en himlans lång och seg dag.Och vädret är ju orsaken såklart!=(
Jag verkligen HATAR de här skitvädret,de blåser och regnar och sedan när solen tittar fram på em blåser det storm=(Gillar inte det heller=(Vill ha sol och värme=)Då trivs jag allra bäst!hehe
Farmor Marita kom imorses.Jag och K åkte och storhandla och hon passade F under tiden.
När vi kom hem ringde de från dagis och N ville hem.Ja sa till henne att be fröken ringa hem efter maten om ni går ut och det regnar.=( Jag fattar inte att de går ut när de ösregnar,Stackars barn...
jag hämtade henne vid 12,fixade sedan slingor i M hår.Och sedan blev det dags för mat,lax med potatisklyftor med rotfrukter och god sås,yammi vad gott det blev oxå! =)
Det blev sedan bus och lek och dans såklart.
M åkte hem och vi tänkte vad ska vi hitta på nu då??
De hade slutat regna iaf så vi tog oss ut.N skulle öva på att cykla.Vi turades om att springa efter henne och F satt bak i min cykel.
En runda runt Tuve blev det.Det gick ganska så bra,hon hade lite svårt med att styra,men men.
Hemma stannade vi på gården och lekte lite.
F är helt galen i rutschkanan=)HOn klättrar upp själv och åker ner,tokern,haha
Vi gick in och åt glass sen,mums.
Nu håler vi på att städa i stor garderoben i hallen.massa skit som ska bort och vi ska fixa hyllor dit.
4 påsar med kläder som ska slängas med,synd tycker jag.men hoppas de blir till nån nytta nån annanstans.

Imon är det Förskolan dag.N ska dit och de ska ha lite sång och lek och teater.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0