Regniga Göteborg!

Blää och fy f-n sa jag när vi vaknad eupp imorses.Inte alls kul och vakna till så=(Det öser verkligen ner regn idag,mer än igår=( Och vad sjutton ska man göra idag....Vill inte ens ta mig ut..knappt så man ville lämna N på dagis,men hon ville dit.
De håller på att göra nån slags "hatt".På fredag är det "Förskolans dag" här på torget.Så då ska alla förskolor runt om gå till torget och sjuga,så då ville hon öva på sångerna och såklart göra klart all pyssel.Kul!
Jag ska nog rensa bland kläder tror jag. Vad ska man göra av alla små kläder??Jag tycker de är så himla synd att slänga dem,de är ju fina kläder,vissa knappt använda.
Har ni tips kanske?
F håller på och leker för fullt men nu har hon hittat nappen och verkar trött=)
Igår blev det en ny cykel till N.En jättefin och nu ska vi öva,öva öva på att cykla utan stödhjul=)och det blev en ny mobil för mig med.=)Äntligen,
K hade en jobbarkompis som just skulle sälja den mobil jag spanat in.I rosa oxå!!! Wiii! och fick den till ett bra pris,nu gäller de bara att lära den.Fatta inget när den ringde imorses,de var ju väckarklockan,haha.

ha en härlig mysdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0