Min rygg...

Nu sitter vi och väntar på att Jessie ska komma.Hon skulle dyka upp runt10.Hon är massageterapeut.
jag har ju haft sån konstig värk i min rygg,svank och ländrygg i 4månader nu så hon ska kolla om hon ser ngt konstigt,ev knäcka lite,hehe.
Konstigt nog ringde jag sjukvårdsupplysningen och rådgjorde med dem oxå.De sa att jag skulle testa egenvård först,träna rygg och köra med Voltaren gel.
har använt gelen nu i 2 dgr och jag känner mig faktiskt bättre?!?Eller är det inbillning??
Jaja,hon kommer iaf snart...

Skitväder är det idag oxå.Lämnade N på dagis.Tyckte synd om henne för alla skolbarn skulle iväg på utflykt och det är alla tjejer hon leker med.
Så hon fick stanna och pärla med tre killar.Hur ska de bli efter semestern när alla tjejer har slutat?
Lilla gumman min..ska hämta henne efter lunch om inte tjejerna kommit tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0