Våffeldagen!

Jaha,då satt man här igen.Kollade nyss igenom lite gamla bilder.Jag älskar att titta på gamla kort=)
Idag har vi vart uppe med tuppen igen.Vet inte men det kanske är solen som gör att F vaknar så himlans tidigt...
vart e alla mina sovmorgnar som förr?=)
Frukost utan stress och sedan bar de av till dagis.Vi har inte så långt dit,kanske 200m,men vi hann bli frusna innan vi hann hem igen,Usch vad kallt det är idag med.Solen lurar allt en.
Jag har fortfarande ont i min rygg/svank.Pratade med Jessica,hon är massageterapeut och jag skulle få lite massage av henne nästa vecka.Säkert nån muskel som är i kläm eller nån knuta nånstans.Usch.


Idag är de våffeldagen,så det blir la våfflor senare.Jag är ganska rastlös med,F sover,jag har precis duschat och undrar nu vad man ska göra?
Kanske tar mig en macka och en kopp kaffe och sätter mig och bara glor tv,kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0