Sjuka barn...

Usch vad tråkigt det är...Jag blir så rastlös av att gå hemma.Man har ju bara 3rum att röra sig på och 75kvm,ja,man klättrar nästan på väggarna...
Nattis har ingen feber idag men hon e slö och hostig.
Vi åkte till Bräcke imorses vid 09 eftersom K åkte och fiska.Kom hem för ett tag sen för blev rastlös där med,hehe.
Vi var iaf ute i fina solskenet men sedan blev Nattis tröttis och vi åkte hem.
Fisen e överallt och pillar och jag får inte sitta still utan måste aktivera henne hela tiden.Jag e helt sluuut=(

Måste berätta en rolig sak med=)
Här utanför oss,vid vägen,får man stå 30min tror jag,De är en bil som stått där sen julas tror jag.Han får böter var och varannan dag när lapplisan e här.De kommer hit ofta eftersom de vet att bilen står där.
Han iaf som har bilen,e utlänning och lite knasig.Han har skrivit en lapp på rutan nu men ungefär såhär:"Billen trasig.Snälla inte buta mera.Jag laga billen" typ,haha,alla som går förbi stannar där och läser och skrattar.
Vafan tror han...haha.Nu var lapplisan här igen och nu har han två lappar.jaja,så är de.

Nu får jag hitta på ngt att göra innan jag flippar ut helt:)

Vad gör ni idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0