Min stora sessa sjuk!

:(Min älsklings Nathalie e sjuk,igen....att barn inte får vara friska.
Hon har feber och e helt matt och sitter i soffan.Hostar oxå,om hon e likadan imon så ska vi gå till läkaren för jag misstänker halsen igen=(Inte kul inte...
O lilla Felicia vill leka med Nattis men förstår varför hon inte gör de...
Hon blev iaf badat av K.Felicia älskar att bada.När hon fick komma upp ropade hon på Nattis,"nana nana"=)Låter så sött.
Hoppas min lilla sessa slipper bli sjuk.

Idag har vi iaf vart och hälsat på bror Matias och Frida i Olskroken.Blev bus och tjöt och kaffe såklart.
Och när vi kom hem blev Nattis trött och varm och hade feber,.
Så K fick åka själv och handla mat,kylskåpet e helt tomt,igen...Äter ni lika mycket som vi?haha
Nä,nu ska jag se på Belle och odjuret med mina sessor.

             Må väl!


Kommentarer
Postat av: sandra med famiilj

stackaren sjuk igen inget skoj när barnen blir sjuka där går myckert förkylningar på dagis nu inget skoj krya på er kram

Postat av: catta

ååå hoppas lill tjejen blir frisk o kry snart.. söött de lät , nana nana . hahah pöös

2009-03-17 @ 22:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0