En Jobbig Natt Utan Sömn,igen...

...Vet inte vad det är med min lilla gumma.
Hon har i stort sett gråtit hela natten och sovit väldigt dåligt och oroligt.
Hon skrek skitmycket efter 00.00 och jag kunde inte trösta henne.Det var som om hon drömde,jobbigt.
Sedan fick hon sova mellan oss tills nån gång rutn 04 då jag bar henne till hennes säng.Man sover inget när hon ligger bredvid,hon rullar runt hela tiden.Tyckte mest synd om Kenta för han skulle upp 05 och jobba,blev inte många timmars sömn åt han=(
Hon vaknade sedan vid 08 och då låg hon i stora sängen och vi gick upp.
Kändes som jag vart uppe hela natten.Usch,hur ska man klara denna dag?
Jag blandade välling till henne men hon åt la 10ml bara,sedan fick hon två safari och gurka och ost,hon ville inte ha ngt annat.Kanske är det tänder igen?Jobbigt iaf.
Nu sover hon och hoppas hon sover ett bra tag.
Nattis e hemma idag för dagis har studiedag.Vi myser i soffan och ska nu göra oss klara,klä på oss och så=)
Få se vad vi gör idag,vädret är ju kanon och får se hur Felicia mår när hon vaknar.Än så länge har hon inte skrikit ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0