Summering av senaste

Ja,skriver lite och sedan får bilderna tala sitt=)
Det har vart otroligt väder ute,jag bara älskar=)
Har vart Mors dag och allt,Felicia har blitt smittad med ögoninfektion,ja inte så kul
Imon blir det dagis igen och på kvällen blir det Liseberg med EMD=)EY!


Ser ni att jag har ätit kaka??


Nattis ögon är bättre,här är de god frukost med mummu


Ska bada i lilla lilla poolen


Grillat massa gött!


Här börjar ögat svulla och vara=(Stackars liten


Min posande Nathalie=)


Mina två posande dockor!


Yammie! Mors dags tårta!


Lilla sessan dricker själv




Ja,mindre pool får man leta efter=)


Baljan funkar lika bra den,bara den innehåller vatten


Dansar hos farmor


Det gäller att börja i tid=)

Kommentarer
Postat av: »» Design By Diva ««

Halloj tjejer!

Här är det fin fint. Det blev/var ju härligt väder ju :)

Ja ska jobba en del i sommar men vi har pratat om att hyra stuga, legoland o annat skoj. Ni då?



Kram

2009-06-02 @ 13:41:21
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0