Bastu

Igår var en tråkdag.Vi var hemma medans K var med Billy och letade efter ny bil.Klockan blev sedan så mycket och hade inte ork till ngt.Vädret var ju,ja ni vet härlig svensk sommar! Regn regn och åter regn och rusk=(
Jag blev mer och mer förkyld och huvudet värkte och fanns ingen Alvedon så jag och F gick till affären medans det var uppehåll.N åkte då till bräcke.Stackars e rastlös och instägnd i denna j-vla lägenhet=(
Vi måste verkligen ha huuuus!!!! Och det snarast möjligt!!!!
Vi bestämde oss sedan att sova över i bräcke.Nattis och mummu hade bakat pizza,mumsigt...Nu regnade det och stormade kraftigt,shit vad deppigt alltså,.
Jag och tjejerna gick och bastade sedan.Drt är verkligen ett MÅSTE när vi en vacker dag ska ha hus,speciellt nu när tjejerna gillar det så mycket.Felicia satt så nöjt där och så fort K kom in och öppna bastudörren visade F att den skulle vara stängd och att hon frös då,hehe.
Jag kände mig bättre efter bastun men jättetrött.
Kikade lite på tv medans jag nattade F.
Vi gick sedan till sängs halv11.Somnade ganska fort.
Men sedan inatt runt halv2 vaknar jag av att F hostar och inte kan andas.Hon lixom piper och försöker hämta andan.
Hon hade massa slem som skulle ut,två ggr pep hon med andan,Gud så otäckt.Mamma sprang in till rumet och undra vad som hände.Slemmet kom upp men hon svalde det sen och ville inte dricka vatten.
Hon somnade om sedan bredvid mig och kan säga att jag knappt sov ngt sedan.Så fort hon hostade vaknade jag till.
Ont i huvet och snorig,blää.
Vaknade vid halv11.mamma hade tagit ner tjejerna och fixat frukost.*lyx*
Jag käkad eoch kände mig kass och gick och la mig igen.Sov en stund och sedan ingen när F sov middag.
Det kändes redan bättre att få sova och vila.Imorgon blir det jobb.Kul


Kommentarer
Postat av: jennifer

Hallå där.. Vi letar tomt i kungälv..

hur går det för r med hus???

2009-08-02 @ 20:05:31
URL: http://jennifereliaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0