Måndagen

Ja,som jag uppdaterat innan så var jag och lilla gumman och promenerade ner till Grimbo för att boka tid på spat.
De var verkligen lyxigt och jag längtar enormt nu.Nästan som ett litet barn när de väntar på julafton,hihi.
Personalen var hur underbar som helst.Vi skulle sedan promenera hem med,de är ändå en bit på ca 40minuter,men Felicia totalvägrade sitta i sin vagn.Hon fick sedan traska själv med sina små ben=)Så söt,de gick bra tills hon tröttnade och satte sig ner.Fick sedan bära henne till hållplatsen och så tog vi bussen hem.
Hemma käkade vi innan vi skulle hämta Nattis från dagis.Felicia e så rolig när hon äter,hon riktigt mumsar och hon låter med,så sött.Och hon älskar russin,hon och jag åt nog 2 paket idag,mums=)De är lagom stora oxå för de små fingrarna.
Nattis hade tydligen lekt låtsas fröken idag.Hennes bästis Olivia var sjuk så de hade inte vart så jättekul
Jag tänker,hur kommer de bli till efter semestern,då har alla hon leker med slutat och börjat skolan.Hoppas vi hinner flytta innan,Blir ju jättetråkigt för henne annars...
Vi gick sedan till torget och handlade köttfärs.Det blev spagetti idag,igen.hehe,känns som jag kockar det varje dag=)
Felicia gnällde rejält och jag försökte natta henne men till slut somnade hon på bröstet,som hon gjorde när hon var nyfödd.myspys=)
Sedan gjorde vi våfflor och lekte i Nattis rum,Felicia satt så snällt i fåtöljen och tittade på.
Hon var jättetrött.Jag e med trött,ska sova alldeles snart jag med...men först lite bilder:=)

          

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej! Din sida e oxå fin o töserna med!

Fina namn du valt till dem, speciellt Nathalie då, hihi!!

Ha det gott!

/Nathalie

2009-01-27 @ 10:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0