Lilla sessan snorig igen...=(

                 
*pust*Vad jobbigt de är med sjuka och snoriga småbarn,
De började med att Nattis blev snorig och hostig i fredags och såklart blev lillasyster det med inatt=(O de var en sjuhelvetes natt igen.Vi sov där igen,alla 4 i stora sängen och det kändes imorses när man vaknade.Ont överallt för att man fått sova på en sida=(Stackaras oss.Ville bara beklaga mig...hihi

Idag har jag jobbat 3timmat men ändå bra,de e ju 100% ob idag=)Jihuu!
Blev sedan hämtad av mina älsklingar och vi åkte sedan mot Bräcke och var där nån timmer.
Nattis passade på att leka med Elin.Lilla Felicia var så gnällig och snorig så jag orkad einte mer sen så vi åkte hem.
Hemma blev d elite käk,köttfärs i pitabröd med fetaost,mums!=)
Vädret har vart så pissigt med nu de senaste dagarna så ute har man inte ens kunnat vara=(Blää.
Hoppas de e väder imon så vi kan ta vår prommis,jag och Fisen.Tänkte gå till Sankt Jörgen och boka tid för spa,hihi
Har nu försökt natta Felicia men utan resultat så Kenta gick och la sig med henne nu.
Nattis sover på soffan.Imon e det dagis igen.Få se hur natten blir....

I lördags gjorde vi inte så mkt.Åt våfflor till frukost och lekte.Åkte sedan på eftermiddagen till tjejernas farmor och käkade pizza där.Sen en stund till Bräcke och träffa Matias o Frida som vart i egypten.Hem igen och sedan var de godis och körslage toch Mr Bean som gällde=)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Helloo....



Vad är det ni gör i bräcke hela tiden?

Stackars lilla gumman, hoppas hon blir frisk snart!

Det är jobbigt att inte kunna sova på nätterna, vet hur det är.



Ses snart kanske?

Kramiz

2009-01-25 @ 22:26:55
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0