Huset....ja,de var verkligen "Villa upp&ner"....

....jag blir så himla trött.Alltid är de något med husen vi kikat på.Vi såg så fram emot husvisningen igår.Och när vi kom fram så var de för det första jättemycket folk och sedan när vi skulle in kände jag bara hur illa jag började må.Trodde verkligen att jag skulle spy direkt i hallen.
Trallen innan man gick in i huset lutade något enormt och sedan när jag så¨g hallen.De lutade nog mer än en slalombacke.Jag gick in i köket och sedan gick jag ut för jag kunde inte gå där.Jag mådde så illa.
Huset hade sättningsskador och mäklaren sa att man inte känner av de men vad fan,huset lutade ju mer än eifeltornet.De  hade inte rört sig på 30år men de kommer de säkert göra efter 10,och då ligger man där under marken och leran=(Fyy,Nattis ville flytta dit.Det var hättefint annars men nej,Jag och Fisen stod utanför medans Nattis och Kenta kikade övervåningen.Vi åkte sedan utan att säga något och vad besvikna vi va.Vi får bo kvar i vår lilla trea helt enkelt...=(

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tjo hooo.



Usch, va huset så trist, blää så vill man inte ha det.

Det måste liksom kännas rätt direkt annars är det inte kul.

Jo vi ses gärna men ha ha, du vet jag jobba måndagar innan o va ledig tisdagar, duktig tjej som kommer ihåg ;-) men nu är jag ledig måndagar ist, jobbar tis+torsdag.

Kan du måndag?

Kanske är det lättare att ses hemma hos ngn av oss?

Nova gillar inte vagn så länge o av att fika blir hon rastlös, vill gärna krypa runt :-)

Säg vad som passar.



Kram

2009-01-15 @ 19:37:18
URL: http://jennie-novastar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0