Tredje natten nu=(

Ja,inatt var det tredje natten jag sov i Nattis säng=(Hon kommer in till oss runt halv12 tiden,ja jag sover den tiden redan)=)Det är tufft med småbarn,haha,man blir trött=)
Ja,iaf så har jag flyttat till hennes sovrum för hon snarkar något enormt nu när hon e sjuk=(usch,fattar inte hur Kenta och Fisen kan sova där och lyssna på henne.
Jag är sådan oxå att de måste vara helt tyst när jag sover.Ont i varenda del i kroppen har man med.Behöver köpa ny större säng till henne så man kan sova där ifall de behövs.
Idag e Nattis hemma från dagis.Ringde imorses och då hade de enbart 7st barn på dagis så det är nog något som går nu.
Idag är det sol med,Kenta ringde nyss och sa att det var kallt.Det hade vart -10 imorses när han åkte till jobbet,usch och fy.
Vi tänkte kanske baka idag,vi får se vad vi har lust med=)

Kommentarer
Postat av: anna

halloj! hade vart skoj med en fika någon gång kanske!? :) kram

2009-02-02 @ 14:05:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0