Soliga underbara söndag!

Härligt!Underbart att vakna igen till den gula varma saken.De såg verkligen skönt ute idag men det var kallt.
Jag och tjejerna åkte till lite affärer med min mor.Jag köpte såna dära moderna paneler ni vet,som är som stripor bara,har dem i vardagsrummet bakom de andra.
Nattis blev så arg på mig,hon tyckte inte alls det var fint och att jag skulle ta ner dem.En 5åring börjar tala om här hemma vad som är fint och inte fint,hihi.
Vi tog oss sedan en fika med korv med bröd och bulle och kaffe=)mums...
Efteråt åkte vi till Bräcke.Kenta var där sedan imorses så jag och tjejerna var ute en stund och blåste såpbubblor=)Mysigt,vi fick massa sommarfeelings,härligt.Hoppas februari går fort så det blir vår och sommar snart.
Felicia ville leka i sandlådan men ett tag till får vi vänta,det är för kallt.
Vi gick in och lekte istället.Sedan åt vi mat.
Senare åkte vi till gårdsten en sväng.Där var även familjen Bjerlemo(www.joelbjerlemo.blogg.se) så vi fick träffa dem med.De har vart  i fjällen så vi har inte träffats på et tag.Lille Joel tycker såå mycket om Nattis och han blev så glad över att se henne=)
Vi åkte hem,stannade vid affären och köpte hem det nödvändigaste som alltid e slut=)
Hem och mysa lite och sova sen.


      Nu ska vi till mummu o muffa=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0