Snor Maja härjar här hemma igen...

....Pust vilken natt igen...Grrr...varför ska de alltid bli så jobbigt att sova när de små blir sjuka?
Fisen har iaf lyckats få sig en förkylning igen eller om det är tänder igen,vet inte...
Hon har sovit så dåligt inatt så klockan 6.15 stod hon upp i sin säng och gnällde och ville komma till stora sängen.
Tog henne bredvid och trodde hon skulle somna om,men vad fel jag hade.
En dygnsblöt blöja får jag sedan i ansiktet när hon sätter sig på mig,hihi.
Hon låg sedan och gosades med mitt hår ett bra tag,sedan var det bara att gå upp för trötta mig.Klockan 7,*gäsp*
Nathalie blev väckt av att Felicia skrek runt 8,dagis var det idag ja.
Nu sover lilla sessan,hoppas hon sover länge nu får jag har en del att greja med.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0