Lugn dag hemma...

Gårdagen spenderade vi faktiskt hemma,konstigt nog,haha.Vi brukar ju aldrig vara hemma en hel dag=)
Felicia var allmänt jobbig igår och ville inte sova middag,gick runt efter mig hela tiden och gnällde men till slut runt 14 tiden somnade hon och sov 2,5timme,skönt!=)
Nattis var lite trött eftersom hon inte ätit ordentligt sen i torsdags men nu verkar maten smaka bättre iaf.
Vi tog oss en liten promenix till affären med men sedan var vi inne hela dagen.Ganska skönt ändå.
Tjejerna leker så bra med varann nu och Fisen blir alltid sååå himla vild när Nattis e med,hihi.
Kenta kom hem sedan och han skulle ta med tjejerna till gymmet så jag kunde få lite egen tid och vet ni vad,,,jag njöööt i  fula drag,det var verkligen längesen=)
De hade gått bra på gymmet,Felicia trivdes som fisken i vattnet=)
har idag ringt om dagisplats med=(*vill inte*men mina dagar e ju slut snart så...men de blir inte förrens till augusti men ändå.Och jag vill inte börja jobba igen,fast ändå vill jag=)


  Vi bakade tigerkaka

  Ganska lyckat resultat,hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0