Färga håret?Klippa det?

Sitter här och letar efter snygga frisyrer och hårfärger.vet inte vad jag skall göra med mitt hår?
Min blonda utväxt tittar fram och håret känns bara fult och risigt=(bad hair day typ varje dag,haha
Jag vill ha långt hår igen men de är så jobbigt att spara på de.Antingen tar man upp de i en tofs eller så hänger de bara helt livlöst=)
Nån med tip och ideer kanske?

Kenta och Nattis åkte till båtmässan för ett tag sen och Felicia somnade nyss.
Sitter och gottar mig bara md ett stort glas kall Coca cola=)Mums...
Tänkte läsa min familjelivs tidning snart som kom med posten men alltid fastnar man här framför datan,
Idag har vi inte gjort så mycket.Vi gjorde mat och sen gick vi ut och lekte trots det tråkiga vädret.
Idag har vart en sån där dag man inte orkat bry sig om hur man ser ut,inge smink och mjukiskläder,de är gött  det=)
Imon är det jobb igen,ska bli skönt och komma hemifrån faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Jennie



Kraaaaam Till er :-)



Här är det fin fint, med er då?

Mmm håller med dig ang håret, de var så jag kände när jag var tvungen att göra ngt ;-)

Men att klicka på längden, de vågar jag Inte ;-)



Hänt annars? Kunde du ses ngt i veckan?

2009-02-05 @ 19:00:37
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0