Då var man ett år äldre...

*suck*
Gårdagen flöt på ganska bra trotse snövädret.Jag och Nattis tog oss en promenix till affären för att handla tillbehör till fikat.
Min familj kom och det bjöds på räkmackor som min älskade gubbe och älskade dotter hade gjort.*Mums*
Det blev lite lek och bus och Buzz s¨klart.Det är riktigt kul med BUzz ni som inte provat borde göra det.
Tack så mycket för alla presenter!!
De åkte hem och Nattis och Kenta gick ut för att åka pulka,de hade snöat hela dagen och det var bra mycker snö.
Jag och Felicia gick och la oss men jag somnade aldrig.
Vi sov sedan över i Bräcke,kollade på melodifestivalen och käkade godis.
idag har jag världens ryggvärk för att jag sovit så dåligt.Felicia sov ju mellan mig och Nattis=(

Varför e bloggen så seg idag???*grrr*man blir så arg,har så mycket att skriva men har glömt bort allt nu eftersom jag inte kunde logga in.
Idag,söndag,har jag jobbat och tjejerna var i Bräcke.
Imon ska jag köpa ny parfym,den goa nya från DKNY,mmm såå himla god.Har blit helt kär i den=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0