Bus hos Joel

Igår åkte vi hem till Jenny och Joel efter att lämnat Nattis på dagis.
Vi fikade och barnen åt och sedan kom Jenny på att hon hade BVC idag,så fort på med kläder och brumma iväg.Jag och Fisen stannade kvar och lekte och det gick ju bra.
Sånt som händer Jenny,hehe.
Efter ett tag plingade även Stefan och Jasmiina på dörren.Nu var det fullt hus i Joels rum.
Sedan kom Nattis och pappa och hämtade oss.
Vi tog oss en runda till bräcke.Fisen somnade på vägen dit och sov i nästan 2 timmar och jag somnade även på soffan.
Vi åkte hem och hemma blev det kaffe och jag gick sedan till affären och sedan gjorde vi pannkakor,mums...
Ungarna gick och la sig med far sin och somnade ganska fort.

Kommentarer
Postat av: Joel!

Hej söta ni!

Jag får passa på att be om ursäkta för min snurriga & glömska morza.

Kul att ni ville komma till mig och busa en stund!

Kom snart igen.

Kram

2009-02-19 @ 20:46:30
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0