Fyra dagar räckte...

...ja,då har min lilla skatt fått feber...Igår kväll tyckte jag hon verkade låg.Tänkte att hon var trött efter förskolan och värmen.
Vi kom hem och jag tog tempen och den visade faktiskt över 39.Hon fick alvedon och massa vatten och av med kläder och padda hela henne.
K bestämde sig sedan för att göra pizza,mums.
Vi satt i soffan och mös undet tiden.febern gick ner ganska mycket och F åt en massa pizza och oliver.
Hon somnade sedan vid 21,men vaknade på natten halv1 och skrek och hade feber igen=(Tog henne in till oss och N kom strax efter.Svettigt var det och mycket sömn blev det inte med 4 i sängen,hehe.
Imorses var F seg och jag ringde förskolan och sa att vi inte kommer.Hon får vila nu och bli frisk så hon kan gå nästa vecja.Så himla typiskt.Jag sa de till K att innan fredag är hon sjuk=( o visst blev det så...
Nu sitter hon här i soffan bredvd,ingen feber dock men trött.
N ska iväg i eftermiddag med hennes kompis Elin och hennes familj ,de ska till varberg och campa med husvagnen.
Hon tycker de ska bli spännande.
Ska försöka natta lilla sessan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0