Första inskolningsdagen avklarad

Å det gick över min förväntar,superbra.
Hon var inte alls blyg utan var framåt och pratade med "sitt" språk med fröken och gick runt med henne på avdelningen.
Vi var där en timme och pratade så hon fick känna på dagiset och fröken lära känna Felicia.
Hon frågade två ggr efter mig när de gick till dockrummet men annars kanon och hoppas det fortsätter likadant imon och resten av dagarna=)
Nattis var med oss och sedan gick vi till hennes avdelningen och pratade lite.Det roliga var att de ska tydligen börja en till Nathalie på måndag där,som oxå är 5år=) och de har placerat dem vid samma matbord=9Det tyckte N var lite spännande=)hoppas de blir kompisar=)
Etter dagiset åkte vi till Backaplan och köpte present till Joel som fyller 2år idag och skulle ha kalas.Som tur visste vi vad vi skulle köpa så det gick smidigt.Vi käkade på Donken innan vi åkte hem=)
F somnade på vägen hem och jag och Nattis mös framför tvn.Vi var båda trötta.
Pappsen kom hem och duschade och vi åkte sedan mot backatorp på kalas.O tjejerna gjorde sig så fina så=)
Och det var fullt hus där och massa gött att äta.Och presenter  i alla dess slag=)Grattis Joel och tack för allt gottt!
Vi åkte sedan hem och kvällsmat och nya tag imorgon då det blir dagis igen=)
Nu ska jag namna lite kläder inför morrondagen och lägga mig sedan.Imorgon kommer Lina på besök=)

                                               

Kommentarer
Postat av: ¤Evaneseè



Duktiga Felicia!

Det kommer gå jätte bra!

Va du ute i lördags?



Kram kram

2009-08-17 @ 22:02:51
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0