71års -fika och nya stövlar

Idag har jag och tjejerna och mor min och en väninna vart på "kalas" hos en gammal bekant.Där vart det fika och kaffe.
Eftteråt åkte vi till bräcke där pappsen var.Där åt vi sedan middag,fläskfile med klyftisar och bearnaise,mumma vad gött!
Nattis lekte med Elin och jag och mor passade på att åka iväg och kolla efter stövlar och regnkläder.
Men klockan var så mycket så vi hann med stövlar till båda tjejerna.Får bli regnkläder en annan dag,
Sedan var det att sätta på stövlarna och ut i pölarna och öj så roligt det var,hehe.
Fisen var pisseblöt om stövlar och strumpbyxor,kjol,jacka,ja nästan allt=)
Vi åkte hem och hemma blev det bad av tjejerna och så såg vi på Lotta på liseberg.

O jag har sett min lappis jag vill ha idag,en rosa mini=) Jag vill ha!!! =)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0