Skrubbsår och premiär grillning!

Vi är i Bräcke,igen,hihi-.
De e så mysigt med trädgård och kunna vara ute i solsken=)
Jag jobbade igår(påskdagen) o kan säga att de var den längsta dag jag nåsin jobbat,jobbade bara 4timmar men de fanns inte en människa där=(fy fan vad tråkigt...
Blev hämtad av K  och vi åkte hem och hämtade lite kläder för vi skulle sova över.
SEdan blev det premiär grillning med nya grillen,mumsigt=)
Tv och wipeout och sedan somnade jag och F.

Jo förresten innan jag jobbade igår tog jag och K och F en promenix nere till Eriksberg.De e så mysigt där och mycket fina hus och lägenheter att se på.Men innan det åt vi ute och F satt på trappan med mej och gjorde en vurp ner på asfalten=(Hon skrubbade näsan och lite på pannan.Men det gick bra som tur va,jag hann ta fast henne så hon inte dunkade hela kroppen på plattorna:(Lilla gumman,du e sån vilding!
Hon hann med att äta ett antal stenar med,hon äter allt,usch och blää.
Vi kom tbax till bräcke och F hade somnat i vagnen.
Vi är i bräcke nu men lägger upp bilder ikväll när vi e hemma igen.

Puss o kram,ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Design By Diva



Ni med ert bräcke ;)



Hur har ni det annars?

Kram kram

2009-04-13 @ 12:39:46
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Anonym



Avis, nja jag vet ju inte hur det ser ut el så men de är ganska kul att det är nästan alltid dit du ska ;) Skönt med naturen!



Här är det bra. Trööött idag bara. Sovit för mkt antagligen.



Kram

2009-04-13 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0