Nej,vi har inte gått under jorden...=)

ja,de har verkligen vart en underbar och fullt upp helg minsann.Uppdaterar litegrann och sedan ska jag mysa med min minsting som jag knappt sett på 3dgr=(
I fredags var det dags för Afterwork med jobbet.Vi var på Vasastan och åt och drack,hehe-Riktigt najs med massa folk.
Efter ett tag började vi traska mot avenyn och det var så månda viljor vart man ville gå men sedan till slut hamnade vi på Parkan=)
Vi hade tur,det var kö och vår vakt från Allum jobbade  där så han fixade in oss i VIP kön,eyy,man kände sig som 18 igen,hehe,haha.
Väl inne,ja det var förresten "Queer night"(gay kväll) men det var kul.
Vi hamnade på dansgolvet en sväng och sedan gratis dricka=)Eyy,haha.
Jag blev hämtad av min gubbe runt 01,var lagom tid att åka hem,skulle ju jobba på lördagen.Men det var himla mysigt och trevligt=) Tack tjejer!!

Lördag jobbade jag,han sola lite och njuta av det underbara vädret med=)Blev inskjutsad av min älskling.Tack tack!
Vi sov i bräcke hela helgen=)JObbet flöt på och fick skjuts till bräcke sen igen.Där blev det grillning,mums...
Somnade ganska tidigt med kidsen.
K åkte till akuten för han har fått nån infekton i sitt öga och han ser knappt något,han har haft det innan men vet aldrig vad de komer ifrån.De gick fort på Axess,knappt 3timmat och han var tebax.

Söndag,jobbade öppning,fick idag skjuts av kära or,tack tack!=)Idag var det verkligen katastrof på jobbet.hade nog min första kund runt halv12=(*suck* och jag öppnade 10,blää.
K hämtade mig sedan.Till bräcke och säga hejdå och hämta alla våra saker.Hem och laga mat och sedan skulle jag på spa med tjejerna från jobbet.
Helt underbart härligt var det!Det ska vi göra om snart igen,
Jag tog helkroppsmassage,ansiktrengöring,massage och ansiktsmask=)Gudomligt..
Så ni kan förstå att jag inte sett mina sessor så mycket denna helg,nu ska vi bara kramas och pussas och mysas!=)

Lite bilder...

                         

Kommentarer
Postat av: Design By Diva



Äntligen var du ute ;)

2009-04-27 @ 20:18:27
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0