Den dockan skrämde livet ur mig...

...Igår efter att sessorna somnade satt jag och kollade film och väntade på att K skulle dyka upp.
Hade så mysigt med levande ljus.
Helt plötsligt började det låta konstigt  från F lekhörna,som om det var nån råtta som smög omkring där.
Jag tänkte inte mer på det,sedan låter det ännu mer.Nu blev jag rädd,haha,tände lampan och skulle se efter,då börjar dockan leva sitt egna lilla liv.Den håller på och kryper och vrider på huvudet och gråter och säger mamma,pappa ,ja allt på en gång.
Snacka om att jag blev skiiiiträdd. Felicia har en krypande docka och den har antagligen vart på eftersom batterierna håller på att ta slut så den började leva igen.Shit...tänk om den hade börjat krypa mitt i natten och gråta,hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0