Tråk tisdag med huvudvärk...

Tisdagen började med världens skallevärk.
Vi lämnade Nattis på dagis och gick sedan till torget för att handla kaffe.Skulle oxå till apoteket och handla alvedon för hade inget hemma.O apoteket var stängt och öppnades inte förrens 10.Näääää tänkte jag,hur sjutton ska jag klara mig,det dunkade såå i skallen.
Vi gick hem iaf,stannade till och gungade lite men gick in och mös sen.Det var ju så kallt ute nu.:(Hösten e här.
Fisen somnade ganska fort och jag försökte vila och bota min skallevärk men inte hjälpte det.
När Fisen vaknade gick vi till apoteket och jag fick min dos alvedon.
Kom hem och käkade och drack kaffe.Busade lite och sjöng i Nattis rum.De rummet är såå himla intressant.,Massa fina saker:)
Nu blev gumman trött igen och somnade strax innan jag skulle hämta Natttis på dagis.
När vi var på väg hem ropar en bekant röst på mig.Det var Jenny ,Joel och farmor som kom på besök.
Det blev mycket bus och lek såklart och vår lilla trea förvandlades fort till en lekhage,haha.Och varmt blev det allt,nu slapp vi frysa:)
Sedan gick de ut och lekte,tog med töserna så man fick lite lugn och ro,.Det var skönt men började smptt bli rastlös,.haha.
De kom in och blev käk.Vi sa hejdå och tack för idag-
Nattis badade och jag och Fisen tittade på såklart.Det är så himla kul och se när syster badar tycker Fisen.
Nästa gån för hon med bada.
Nu skulle jag se Idol och barnen sov nästan.
Jag gick och la mig efter Idol,skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0