Shopping och Besök hos Hanna

Lördagen blev det shopping.Vi hamnade på Backaplan där vi mötte mamma.Felicia fick sig en jacka,vantar och ny mössa och Nattis regnkläder.Sedan tog vi Kinan och köpte med mat och åt i Bräcke.
Matias kom xå på kort besök och tjötade lite.Vi drack kaffe och sedan åkte vi till Hanna.
Det var längesen vi träffade henne så det var kul.Hon berättade om USA resan och visade massa härliga bilder,och inte alls att man blev avis,hihi.
Vi åt god äpplekaka hon gjort med vaniljsås,mums.
Sedan kom Conny från hockeyn och då blev det liv och rörelse i lägenheten.
han busade allt vad han orkade med Nattis.Fisen fick sin gröt och somnade sedan gott i Hannas famn,såå gulligt.
Klockan tickade iväg och sambon min plockade upp oss efter sitt fiske.
På väg mot Tuve,dumpade av allt hemma och sedan gick jag till affären och köpte lite grejjer som saknades hemma.
Under tiden hemma hade det blitt lakanbyte och jag fick äntligen sova med mitt nya tjocka varma täcke.
Och ja,den var jättevarm och skön.Nu slipper man frysa.hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0