4-H gården och Bräcke.

Vilken fin söndag det var.Solen sken och det såg ut att vara riktigt skönt ute men som vanligt brukar man bli lurad av vädret.
Jag och tjejerna bestämde oss för att gå till 4h-gården och kika lite på djuren.
Där var det mycket folk och barn.Felicia var helt imponerad av djuren.Grisen var hon lite rädd för,hihi.Men hon tittade på allt som röde på sig.
Vi ringde sedan pappsen som var hemma och sov s han plockade upp oss och vi åkte mot Bräcke.
Vi skulle käka mat där,Matias och Frida kom även.Kul och se dem med.Nattis och Frida målade i köket och Fisen vart gnällig så vi gick ut på promenad.
Nattis och Elin lekte sedan innan vi skulle åka hem.
Hemma blev det käk och bad av båda töserna.Även idag hade jag huvudvärk.
Ringde sjukvården och de bad mig inte bära så mycket på Fisen och försöka slappna av i axlar och göra övningar.
Jag e helt spänd och stel i nacken så de sa att de är garanterat därför jag får ont i huvet men skulle de bli sämre skulle jag söka vård.
Imon e Nattis ledig från dagis,få se vad vi hittar på.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0