Ullared

Idag tisdag har vi spenderat i Ullared,vi sov över i Bräcke och bastad eoch seda när mamma slutade vid 13 åkte jag och tjejerna och mamma dit.
Och jag säger fyyyy sjutton vad mycket folk det var och aldrig mer att jag åker dit med två kidz,usch och fy,båda bara gnällde och de va väl ganska bra,de blev rätt biligt,hehe.
Nästa månad åker vi dit utan kidsen och shoppar julklappar.
Vi va hemma rätt sent,runt 20 tiden och mamma hjälpte oss upp med påsarna och tog oss en kopp kaffe.
Sedan blev det Uggly Betty och Desperate och efter det somnade jag med duns.
E så jädrans hostig hela tiden och blir s himla trött av det.
Blir de inte bättre snart får jag gå till farbror doktorn kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0