Tisdag=Shopping:)

Tisdagen spenderade jag och lilltjejjen på Backaplan med Jessica.
Vi kikade lite i affärer och fikade sedan.Alltid lika kul och träffa dej gums!:)
Felicia var så rolig när vi fikade,hon lixom blinkade med ena ögat mot Jez hela tiden,som om hon flörtade och såklart när vi skulle fota henne så slutade hon.Sötisen!
Hennes tand tittar fram mer och mer nu och nu är det dags att köpa tandborste då.
Felicia fick lite kläder och jag handkräm och skydd mot mina nagkar.Nu när man börjat jobba igen så har jag brytit alla naglar:(:(Såå tråkigt:(
Vi åkte hem och dumpade av alla påsar hemma,hämtad elite mat till Fisen och sedan hämtade vi Nattis.
Mamma hämtade oss för vi skulle till Bräcke och busa sen.
Först ett stopp vid affären och lite Halloween grejjer fick Nattis och sedan till Bräcke och laga soppa.Mums,det var riktigt längesen med soppa.Gött!
Lite mer bus och lek sedan och vi åkte hem.
Sedan var det tv kväll för mig igen,Upply Betty och DH:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0